Sexnovell

Jag fick en kommentar av ngåon som tyckte att jag borde lägga in sexnoveller, så därför passar jag på och lägger in en nu. Hoppas ni gillar den!

Det är höst i staden Göteborg och jag befinner mig som vanligt på ett av mina stammis ställen i den centrala delen utav stan. Ur högtalarna pumpas house musik och på dansgolvet står några människor som druckit lite för mycket. Allt är som vanligt helt enkelt.. Vakterna står utanför med armarna i kors och ser irriterade ut, bartendrarna gör olika typer utav drinkar i högt tempo, dj:n står och spelar med en tjej bredvid sig som skriker önskelåtar i hans öra och jag sitter i baren och spanar på folket. Det är helt enkelt en vanlig fredagskväll.

En utav bartendrarna vid namn Charlie är min gamla barndomsvän som alltid blir lika glad utav att se mig. Så fort han får det lite lugnt ställer han sig alltid och pratar med mig tills nästa betalande kund kommer och vill ha något.

När jag sitter i baren och småpratar med Charlie märker jag hur allting på stället stannar till, något har tagit fokus ifrån folket. Dom bryr sig inte om musiken längre eller att dansa. Jag förstår inte vad det är som är pågång och även Charlie står och tittar mot dörren.

Det kommer in en liten och späd tjej i ungefär 23 års åldern. Hon har långt och vackert brunt hår. Hennes iskallt blåa ögon lyser verkligen i lokalens dämpade belysning. Hon är iförd en kort svart klänning som stramar åt om hennes byst och höfter. Hela hennes entré som kändes som en evighet är över på bara några sekunder. Folket är tillbaka där dom slutade i att dansa, supa och arbeta, förutom ett gäng killar som sitter vid ett bord nere i ett hörn. Dom sitter med öppna munnar och beundrar denna gudinna som precis anlänt. Jag vänder bort blicken och tittar ner i mitt glas som är halvfullt med gin & tonic.

Tjejen som kom in sätter sig bredvid mig i baren och lutar sig lite fräckt över bardisken. Hon vänder blicken mot mig och ler lite smått. Jag rodnar lätt och hälsar på henne. Hon presenterar sig som Isabelle. Charlie kommer och bryter vårat samtal och hon beställer en strawberry daiquiri. Medans hon väntar på att Charlie ska blir klar tar hon fram ett läppstift ur sin lilla handväska. Det är illrött och hon målar sina läpper. Jag känner direkt hur min penis styvar.. Jag rodnar till ännu en gång och vänder bort blicken. Detta är något som Isabelle märker och börjar små skratta åt mig. Jag frågar henne vart hon kommer ifrån och hon säger att hon är på tillfället besök ifrån Lund där hon bor.

Hon lägger handen på mitt ben och ler mot mig. Hon börjar riva med sina långa naglar upp och ner längst låret och tittar djupt in i mina ögon. Jag sväljer tungt och känner hur svetten börjar rinna längst min panna. Då lutar hon sig fram till mitt öra och vidrör med sina läppar mot mitt öra.

Hon viskar tyst: Följ med mig till toaletten, jag ska visa dig något.

Hon går iväg mot trappan som leder ner till toaletterna. Jag försöker förstå vad som hänt och sveper resten utav min drink och går efter henne. Jag ser henne gå in på toaletten som ligger längst bort, hon vänder sig om och tittar på mig precis innan hon går in för att se så att jag verkligen följde med. Jag går in på toaletten och där står hon och fixar till sig i spegeln. Jag stänger dörren och låser. Det tar inte mer än en sekund innan hon flyger över mig och börjar kyssa mig. Hon trycker sin lilla tighta kropp mot mig och börjar bita mig i läppen. Jag lägger mina händer om hennes höfter och smeker hennes välformade stjärt och hon stönar utav vällust. Hon letar ner med sina händer till min kuk och börjar smeka den på utsidan utav mina jeans. Hon spänner upp mitt bälte och tar av mig det för senare knäppa upp mina byxor och ta fram min penis. Hon slickar mig på halsen samtidigt som hon tar ett fast grepp om kuken och börjar runka den lätt. Därefter sätter hon sig på huk och börjar retas genom att slicka med tungspetsen på toppen utav mitt ollon. Jag flämtar till och i samma stund för hon in hela mig i sin mun. Hon får in hela kuken och börjar suga mig hårt. Jag tar tag i hennes hår för att hjälpa henne få in hela kuken i munnen. Hon tar ut den ur munnen och börjar slicka på min pung, hon tar in en utav mina kulor i munnen och börjar suga på den. Sen spottar hon på mitt ollon och för in den i munnen igen och suger mig länge. Det rinner saliv ur hennes mungipor samtidigt som hon gnyr.

Efter några minuter lyfter jag upp henne och rullar upp klänning över hennes höfter och drar ner trosorna på henne. Jag sätter henne på handfatet och trycker ner mitt ansikte i hennes våta, helrakade vulva. Hon lutar sitt huvud bakåt och stönar till högt samtidigt som hon tar tag i mitt hår med hennes händer. Jag kör in tungan i fittan på henne och rullar runt med min tunga. Hon stönar högt och juckar i ett snabbt tempo med sina höfter mot mitt ansikte. Jag tar fram mina hand och börjar smeka hennes vagina. Leker med runt hennes klitoris för att senare föra in två utav mina fingrar inuti henne. Jag trycker in dom långt och gud va våt och trång hon är. Hon stönar till ordentligt högt. Hade någon varit utanför hade dom garanterat hört det. Samtidigt som jag penetrerar henne med mina fingrar för jag ner mitt ansikte igen och börjar suga på hennes klitoris. Jag fortsätter så här och får henne att komma, och gud vad hon kom. Hon börjar stöna extremt högt samtidigt som hela hennes underbart välformade kropp skakade. Strax efter att hon nått klimax gnyr hon att hon vill ha mig inuti henne.

Jag ställer mig upp och kysser hennes bröst. Hon tar tag i min hårda penis och för in den i sig. Jag flämtar till högt och trycker in den hela vägen in i henne. Gud va trång och skön hon är. Jag börjar jucka i ett snabbt och hårt tempo. Hon lutar sig upp mot mig och trycker sig mot mig. Hon lägger sina händer på min rygg och börjar klösa mig på ryggen samtidigt som hon försöker hålla inne sina höga stön. Hon biter tag om min axel och stönar till riktigt högt när jag trycker in min penis så hårt och långt jag kan i henne.

Jag tar av henne klänningen och ställer henne på alla fyra mot toaletten där hon tar stöd med sina händer toalett locket. Jag ställer mig bakom henne och börjar gnida min lem på utsidan utav hennes vagina. Jag daskar till den lite lätt ibland och hon flåsar högt. Jag tar tag i min kuk och för in mitt ollon i henne men tar ut den lika fort för att fortsätta att gnida min lem mot hennes härliga sköte. Hon vänder sitt huvud mot mig och kollar mig i ögonen och säger i ett stön ”Knulla mig!”. Jag trycker in min penis i henne och börjar stöta in i henne hårt. Jag fuktar ner min tumme med mina läppar och kör in den i hennes anal samtidigt som jag tar henne doggy. Med andra handen tar jag tag i hennes hår och lyfter upp hennes huvud. Båda stönar högt i takt med varandra. Svetten dräper om oss båda och jag känner att jag är nära på att komma.

Jag flyttar på Isabelle och sätter mig på toaletten och låter henne rida av mig. Hon rider mig med snabba höftrörelser. Hon säger att hon är nära att komma men jag ber henne vänta tills jag är redo. Jag tar tag i hennes höfter och hjälper henne att få mig hårdare och längre in i henne. Jag flämtar till och säger att jag kommer, hon blundar och rider mig så fort hon bara kan och båda kommer precis samtidigt som varandra. Jag lägger en stor satts inuti hennes fitta och hon skriker högt av njutning. Vi sitter kvar där helt tysta i ungefär en minut. Sen ställer hon sig upp och tar på sig sin klänning. Hon går fram till mig, ger mig en puss på kinden och går ut ur toan.

Jag sätter på mig mina byxor igen, går upp till baren och sätter mig. Kallar till mig Charlie för att beställa en ny gin & tonic.




Glöm inte att jag söker gästbloggare. Känner du att du har modet att skriva om något som har med sex att göra, skriv i en kommentar att du är intresserad så hör jag av mig när det är din tur, eller skicka din text direkt i ett mejl till [email protected] så kommer jag lägga ut den när det är dags, och kommer självklart meddela dig samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Roya

Jättebra!

2009-10-19 @ 23:26:56
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0